Some pictures

Bilderna blev lite suddiga eftersom de egentligen är mindre men de duger :)
-
Idag har jag varit och kollat på hockeymatch då! haha aa kanske inte riktigt min grej precis men min lillebror har börjat spela så då får man la offta sig och kolla någon gång på en match. Sviin kallt va det iaf att sitta stilla i en ishall i en och en halv timme, usch! Men sen efter det så åkte jag vidare till träningen och spelade lite innebandy. Och nu ja... ligger jag i sängen och bara chillar lite. Måste vända tbx dygnet hade jag tänkt eftersom skolan börjar på onsdag........ Men nu ska jag inte skriva mer för detta blev rätt långt och tråkigt!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback