22 januari

-
Helt slut efter en träningshelg i strömstad. Så alltså typ det ända jag har gjort i helgen är tränat. Nej men typ och träffat massa andra människor med och det va roligt! I lördags va det distans på roddmaskin på morgonen och sen ett tre timmars pass på efter middan och sen idag så va det ett till tre timmars pass typ och nu är jag verkligen helt död. Man har ju kanske inte sovit sådär jätte bra på en luftmadrass i en gympasal heller men iaf i helgen har iaf varit rolig! Nu ska jag sluta skriva detta tråkiga inlägget och typ lägga mig eller nått... Natti♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback