through the window

Lite konstig bild kanske men gillar ändå när man ser mig när det speglar sig i rutan. Aa gillar den!
-
Idag varit en vanlig dag i skolan. Okej halva klassen va på friidrotts dag men jag ville inte va med eftersom jag hatar friidrott. Men va rätt bra att va in skolan fick mycket gjort efter att ha varit hemma två dagar förra veckan så känns som jag kommit ikapp nu. NO uppsatsen klar nu med och redovisning imon... Men aa hoppas det går bra men känner däremot att detta blev ett fett tråkligt inlägg men har inget bra att skriva så, men aa ha det bra så ska jag sluta detta inlägget nu! KRAM

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback