far away

Tjena, haha chillar idag typ intget intresant så har typ sovit och sen varit med maja och viki. Nu ikväll ska jag kolla lite film och så. Men kommer typ inte få tillbaka min mac fören näst näst vecka eller nått?!?!?! :( aa så blir fortsatt lite dålig uppdateraing och har ju inte så mycket bilder på denna så blir lite på samma personer och så typ på Viki, caroline och asha men dom e så söta så det gör nog inget :D
Okej lite konstig redigering på bilden men orkar inte fixa för nu måste jag gå ner och va lite social med... vilka krav dom ställer på mig.. hahaha heeeejdå

Kommentarer
Postat av: Viktorija

gillar faktiskt redigeringen! haha

2011-09-17 @ 21:22:28
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback