who you are

-
Kom hem nu för ett litet tag sen. Har varit i skolan och sen så träffade jag lovisa och caroline i stan så gick vi och fikade. Nu behöver jag verkligen städa mitt rum för maja och viki kommer sen ikväll och ska sova här. Men jag orkar verkligen inte! Och sen så blev jag fett sur alltså! min dator har ju varit på lagning nu sjuuuuukt länge och så sa han som har hand på det på skolan att jag skulle få den idag eller på måndag. Sen så när jag gick upp till hnom idag så står det på en skylt att han kommer tbx på tisdag!!! Blev fett irriterand verkligen... kommer typ aldrig få tbx den :(

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback