I strömstad


En gammal bild på mig och Lovisa från nån tävling. Ser fett skum ut på bilden men det få gå ändå, haha
-
Har precis vaknat och nu sitter vi och chillar lite här. Har varit bra här en rätt mysig sad ändå fast det e FETT många backar hela tiden, man blir sjuuuuuuukt trött i benen! haha Men aa dete bara att bita ihop och gååå.... Ja igår va vi i nordby och shoppade. HIttade rätt mycket ändå, fyra tröjor, ett par vantar och en halsduk helt ok ändå! :D Men nu ska jag dra tror att moa och tim kommer tillbaka snart efter deras träning. Och vi måste skynda oss lite då för vi hade tänk baka innan dom kommer tbx men vi får la se hur det går med det ;) Hoppas ni inte blev för uttråkade av inlägget. Heeeejdå♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback