6 oktober

-
Jag och caroline chillar och tjockar oss lite med choklad och lite så, rätt nice ändå. Är så sjuuukt trött verkligen och kan ju säga att min morgon inte va så lyckad.... Pappa väckte mig klockan sju och så sjöng vi för mamma eftersom hon fyller år och sen så gick jag och la mig igen och somnade om och vaknade inet av min  väckar klocka så typ tjugo i åtta kommer mamma och väcker mig och frågar om inte jag börjar åtta.. så gjorde jag det så det blev liiiiite stressigt ja! Men nu blir det gossip girl igen så ha det!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback