21 oktober

Bilden är då tagen av min lille kompis Lovisa, har lite ont om bilder och jag tycker att denna är lite mysig faktiskt. Lovisa har även redigerat bilden som är till vänster och jag har redigerat bilden till höger.
-
Chillar lite på mattelektionen nu, slutar 14.50 idag... -.- aa men iaf gött att det e fredag och om en vecka nu så åker jag till tjeckien på rodd träningsläger. Ska bli rikigt roligt faktiskt och skönt att komma bort från sverige lite med. Men nu måste jag räkna liiiiite till iaf så had et bra! pussss

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback