9 november

-
Idag har jag varit hemma också från skolan, men börjar känna mig bättre nu så imorgon ska jag iaf till skolan. Tror vi skulle till Halmstad på gymnasiemässa imon med. Orkar inte tänka på vad jag ska välja på gymnasiet har verkligen inte en aning om vad jag vill gå.. Men aja det löser sig nog. Jo anmälde mig till en innomhustävling i Danmark som jag ska på den 18-20 november. Har inget mer att säga och inte för att detta va så intressant men har inget att göra så lite tidsfördrift ja! aja nu får jag sluta skriva, heeeeejdå :)

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback