6 november

Bild på roddbanan
-
Jaa nu va det allt ett tag sen jag bloggade senast. Har u varit borta. Har varit riktigt bra men verkligen jobbigt. Vi åkte på eftermiddagen på fredag förra veckan och reda på lördagen då så började träningen med två pass den dagen och sen har det varit två träningspass hela veckan tills på fredagen så sammanlagt har det varit 14 pass. Men vi va i Prag på Onsdagen tror jag det var och ist för att träna på eftermiddan så hade vi löpning/cykling 6.15 på morgonen (Y) hahha aja men det har iaf varit bra :D hoppas ni också har haft ett bra lov!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback