26 november

-
Trött efter en lång och stressig dag. Dagen har varit helt full kan man säga. Började med att det va öppet hus idag på gymnasiet idag så va där och kollade lite och så. Sen skulle jag på dans direkt efter det och sen när jag har haft i dans så är det snabbt iväg till roddträningen och idag blev det styrke träning, lite smått trött efter det ja. Men sen när jag kom hem så kollade jag på film eller aa sov halva filmen gick inte att hålla ögonen uppe. Och nu sitter jag bara och tar det lite lugnt! Imon ska jag bara sova sen träffa maja en liten stund och sen träning efter det.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hehe, det hade jag glömt ;)

2011-11-26 @ 22:17:39
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback