15 november

Saknar dig kompis, längtar tills jullovet när vi ska träffas. Bara typ 5 veckor kvar....
-
Verkligen irriterande när man äntligen har tagit sig iväg och ska träna hos sjukgymnasten för har verkligen ont i mina knän så kör man dit och det e sviiiin kallt och så kommer man dit så är det stängt... skulle egentligen dit imon med och träna men det blir inget med det för det va stängt då med. Så får vänta tills på torsdag. Aja inte så mycket att göra åt. Men nu ska jag iaf försöka skriva en spökhistoria på engelska. hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

fin bild! :)

2011-11-15 @ 21:18:45
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback