22 Maj

(Har verkligen inte haft någontid alls att fota, så det fick bli ett rätt dåligt kort på mig men aja bättre än inget)

Iaf tänkte berätta lite kort om min helg.

Lördag
Klockan 11 så konfimerades jag och sen efter hela grejen i kyrkan så hade vi lite folk hemma som åt och så fick jag presenter :D Fick 2000kr, smycken, en blixt till kameran, en fjärrutlösare en perfym och lite så :) Allt va jätte fint verkligen! Och sen på kvällen så bara chillade jag.

Söndag
Så fick jag sova ut, eller iaf till 11 innan mamma och min lillebror väckte mig... Men hade värsta huvudvärken, och så va det skit väder. Men jorden gick inte under iaf! :D Sen vid 14 så va det träning, rodde singel för första gången detta året, gick riktigt bra! På kvällen så har jag nu varit på bio med Viktorija på Pirates of the Caribbean 4. Va helt OK faktiskt.

Men nu ska jag sova för imon är det skola.... Men första lektionen ska vi ha vollyboll med nån Engelsk eller Amerikans vollyboll spelare, haha aja men det blir nog bra ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer [FOTO]

sv; okej, gillar du den ?:)

kram

2011-05-23 @ 17:23:31
URL: http://jwfoto.webblogg.se/
Postat av: Jennifer [FOTO]

sv; bra :)

2011-05-23 @ 18:32:55
URL: http://jwfoto.webblogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback