you already know...


...that I love you girls!

Innan typ klockan halv nio så sitter jag på mitt rum och har as tråkigt med min lilla dator så ringer det på min mobil så e det caroline och jag tänkte vad vill hon? hahah. Men iaf helt random hon ba jag e typ utanför ditt hus nu kan du komma och öppna dörren? SÅ jag gick ner och öppnade så kommer Caroline, Lovisa och Moa. Så har dom köpt lite choklad och lite andra grejer så jag får gå och hämta en liten filt sen drog vi ner till stranden och hade lite picknik*. Väldigt mysigt tycker jag och jag blev jätte glad och det räddade verkligen min kväll! Men nu ska jag sova för har inte en aning varför jag sitter uppe nu helt i onödan.. Så godnatt allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Vf har jag så tråkiga vänner...? ;)

2011-06-21 @ 13:10:52
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback