STUDENT 2011 DEL 3

Kom precis hem från Saras student kalas. Va trevligt med god mat. Ovanför ser ni lite bilder då från det kalaset. Men nu e jag hemma och chillar. Behöver verkligen packa min väska till imon. Men jag orkar inte resa mig, mycket skönare att sitta här i sängen med datan! Men måste ju göra det för imon ska jag nämligen iväg på roddtävling i lilla edet. Bussen går 7.00 och jag ni läste rätt SJUUUU går bussen. Asså orka det.. Ja man får la ta med sig en kudde och en filt! Har varit skolavlutning med, en rikigt bra dag har det iaf varit! och föresten så fick jag VG i alla ämnen jag e jätte glad :D hoppas ni också haft en bra dag, kramis


Kommentarer
Postat av: ALICE - Fotoblogg

Nu har jag en tävling där du kan vinna ett halsband från smyckesprinsessan.se, klicka på länken för mer info! :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/june/vinn-ett-halsband-fran-smyckesprinsessanse.html

2011-06-11 @ 21:36:30
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback