Midsommar

Jaa då va det ju så att det va midsommar igår. Det blev en jätte bra midsommar för mig, började med att familjen och lite annan släkt åt lax, potatis och sås hemma hos farmor och farfar. Asså så sjuuuuukt gott åt tre portioner, haha. Sen drog vi ner och dansade kring midsommar stången. Där träffade jag även maja, viki, kajsa och leif. Dansade lite och så sen blev det fika hemma hos oss (Y) Sen när Maja, viki, kajsa och leif hade åkt hem så åkte jag ner till carolines stuga och där va även Lovisa och Moa. Så chillade vi där restan av kvällen/natten. Aa edt va lite kort sammanfattning, inte så spännande att läsa men det va kul :D hoppas ni också hade en bra midsommar!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback