Dagar försvinner

Idag i skolan var det klädparad. Alla nior va utkläda ich hade gjort danser! roligt att titta på och det är ju inte helt fel heller att man missade nån lektion heller, haha. Emmie hämtade mig sen efter skolan så gick vi lite i stan och tog en liten fika. Och sen va det träning.. Ja måste ro singel heeela tiden börjar bli lite tråkigt nu och så fick jag reda på idag att jag ska ro singel imon och på torsdag, jag orkar inte för då har jag rott det 6 träningar i rad.. :'( haha aja bara att bita ihop. Fint väder har det varit idag med, toppen! Men shiiiiit vad det åskade igår heeeeeelt sjuk, och det va fett läskigt med, hehe. Men nu ska jag fortsätta kolla på "the mentalist". HA DE!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback