All the sadness disappear

YES idag e det träning som gäller! efter att inte ha fått träna på en hel vecka så e jag så grymt taggad! Aa fast det blir nog singel.. fast e faktiskt bara sugen på att åka ner till klubben och träffa alla.
Jo innan idag så gick jag upp 8.00.. Jag vet för tidigt för att gå upp, speciellt om man somnade 1.00 men va tvungen för hela familjen skulle iväg på ett till midsommar firande. Så har varit med på lite lekar (vann på att kasta häst sko, äger haha!) och dansat runt midsommar stången en gång till så försök att slå det ni! haha

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback