23 Juni


Chillar lite hemma hos farmor och farfar nu, ska snart äta lunch här med. Men va hos doktorn igår och skulle kolla halsen eftersom det inte ville ge sig och jag ville träna.. Men det visade sig att jag hade typ fått en förkylning i halsen!?!?! Jag vet det låter helt knasigt, men så va det och nu får jag inte träna på hela veckan... Det e ju kul eftersom det e tävling nästa vecka och jag behöver träna! Aja bara att bita ihop....
⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
I thought you had given up, but now it seems that you are trying again.

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback