Stranden

(Har typ inga bilder så kommer lite random bilder nu tills jag skaffat lite nya)
Ja idag har jag chillat. Varit hemma hos Maja sen nu på kvällen mötte jag Lovisa, Caroline och Moa nere vid stranden. Där har vi suttit hela kvällen på en filt och fikat och barra haft det mysigt. Och jo när vi satt där så kommer det en raggarbil och kör förbi där några gånger sen stannar den så skriker en i bilden (typ en 19 årig bonne) att vi ska komma och sätta oss i bilen med dom. Men NEJ usch. Det skippade vi gärna så dom fick köra iväg och försöka ragga på några andra ;)
Men ska sova nu godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar

Sv; Jag har google chrome ;)

2011-07-11 @ 09:23:37
URL: http://jessicafotar.blogg.se/
Postat av: Jessica Fotar

Sv; Jaaa ^^

2011-07-11 @ 09:42:30
URL: http://jessicafotar.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback