don't fly away, stay on the ground

Cause i know that you can do it



Och jag vet GRYMT dålig uppdatering men har inte hunnit och har inte haft lust!Har varit på tävling i sorø, Danmark i helgen. Varit roligt men sjuukt trött efter det! Har haft försök alltså att man ska ro ett lopp och se om man kommer till A-finla, B-final eller C-finla och det loppet gick 7.50 så va tvungen att gå upp typ 5.30 båda dagarna....
Men tycker att allt gick rätt bra ändå! :) ska försöka förbättra mig med uppdateringen ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Mycket fin blogg och härliga bilder!

2011-07-09 @ 22:26:24
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback