20 juli

Kom precis hem från stranden. Har chillat där en stund med Caroline idag. Blev lite kallt och blåsigt på slutet så vi drog hem. Ikväll ska jag ner till klubben och lasta båtarna och allt som ska med på tävlingen i helgen. Jag ska va emd på lägret som är där med för jag ska då va ledare, haha. Men det blir nog mysigt för det har det varit alla andra år och så får vi hoppas på att det blir bra väder också! Så kommer nog inte bli någon uppdatering fören tills på lördag, men gör kanske ett litet till inlägg senare idag :)

kram ♥


Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback