Lucia

Hejsan! Idag är det då lucia som jag faktiskt tror ni alla vet. Varit en rätt soft dag idag. En lektion, hemkunskap okej kan bara säga att det va det äkligaste jag gjort på länge alltså! Tvättade ungnarna och sen bakom dom där skruvknapparna. Bläääää säger jag bara mådde riktigt illa och sen det värsta med allt var att jag var tvungen att ta i en disktrasa hela tiden! Har typ disktrasefobi hahha nej men bland det värsta jag vet iaf. Men det jag faktikt ville komma till var att jag har fått tillbaka min kamera! Ble hur glad som helst! Och pappa var värsta snäll idag (är han för det mesta men extra idag) han ville fika på stålboms och det säger man ju inte precis nej till. Så blev en räkmacka och en varmchoklad. Men nu ska jag avsluta detta långa rätt ointressanta inlägger utan bild och packa min täningsväska. Kramis!♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback