Tim är en präst

Jaa om ni undrar om den fruktansvärt skumma rubriken så va det bara fö att Tim ville att jag skulle ha den som rubrik och jag kom inte på något bättre så det fick duga för denna gången. Men iaf idag har jag varit och shoppat och va där med mamma så de e ju najs eftersom hon betalar allt då :D haha jaa men köpte en byxdress, ett par shorts, ett vanligt vitt linne och ett par guldiga skor. Hahah jag vet att det låter skumt med guldiga men dom va faktiskt fina :D Så om jag orkar kanske det kommer upp några bilder på sakerna :)

Bilden är på Lovisa, Marcus och mig nör vi var i Tjeckien på träningsläger nu över påsklovet :)

Kommentarer
Postat av: tim

ne jag e inte en präst jag e bäst!!!

2011-05-03 @ 21:07:40
Postat av: Linn

söt blogg du har:)

2011-05-09 @ 21:49:24
URL: http://linnromell.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback