It is the least i can do

-
Sitter i skolan. Kul.. eller kanske inte. Haha jag hade rätt om att jag skulle få träningsvärk idag. Har värsta träningsverk i magen, haha. Och just det berättade aldrig nått om Göteborg när vi va där eftersom jag glömde blogg den dagen. Men iaf det va sjukt tråkigt att det knappt fanns några roliga kläder alls! Så köpte inte precis något sådär jätte roligt. Blev mer bas plagg med det behövs det med ju. Köpte en svart kofta, en grå t-shirt, ett vanligt svart linne och sen köpte jag en begie(vet inte hur det stavas) med typ glitter. Va finare än det låter. Haha Nej nu blev det värsta långa inlägget så ska avsluta nu. Hejdå

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback