I picked flowers for you

Ojoj, ja idag lyckades jag verkligen sova bort hela dagen. Vaknade la sådär runt halv tre typ.. hehe. Men sen va jag duktigt! Jag klippte först hela gräsmattan och sen plockade massor av ogräs. Måste vara värsta duktigt denna veckan hemma om jag ska få pengar till liseberg på söndag... Och imon ska jag jobba kl 9.00 tänkte jag. Men aja bara att bita ihop.

Ja i helgen skulle jag berätta hur det gick. Jo på lördagen så kom jag fyra i singel, det va första tävlingen i singel 1000m så e riktigt nöjd. Sen kom jag och Sascha två i dubbel. Sen på söndagen så kom jag fyra i singel också och sen när vi rodde våran tjejfyra i killarnas lopp kom vi sist men det gick ändå helt okej och kom inte jätte mega långt efter ;)
Och har ett litet problem... Hur ska jag kunna somna?? kommer ju typ somna 1-2 och då kommer jag ju inte orka gå upp imon, men aja det löser sig nog :)

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback