3 Januari

Okej nu är de TOMT på bilder! Och det är ju inte precis något speciellt roligt väder som man vill ut och fota i... bara regn och blåsigt heela tiden... Så nu fick det bli två bilder på Zayn ist, mycket bättre än ingenting tycker jag iaf! :D
-
Kom precis hem från farmor. Har varit där och fickat och ätit och lite så och ska snart till träningen så inte speciellt mycket gjort idag. Imon har jag fått med mig viki och simma eller nej hon frågade om hon ville följa med för hon ville träna så de får hon nu! haha tror kanske att de kommer någon mer dit när vi är där men vi får la se. Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så jättemycket! Du tar visst fina bilder! :)

2012-01-04 @ 19:08:57
URL: http://widerbergs.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback