SM 2011

-
Hemma från ännu en dag i Örkelljuna på rodd SM. Har itne rott något idag åkte ner bara för att va med asha och kolla lite men tyvär kunde inte Tilde komma idag :( Har varit sjukt fint väder och varmt hela dagen. Tagit massor av rodd bilder med, hehe men aa nu är jag iaf as trött och ska bara chilla lite nu :) Längtar till helgen med för då ska jag, lovisa och caroline åka upp till strömstad och hälsa på moa :D Och föresten ska jag göra ett till collage sen fast på asha när jag bara skulle testa ljuset hahaha men den kommer senare.

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback