See you later

Bilden är från när vi var på träningsläger i Tjeckien i påskas.
-
Idag klockan 15.45 så går bussen till tjeckien! Ska bli riktigt roligt. Väskan är packad och allt är klart, ska bara komma hem från skolan med först. haha
Men jaa som ni kanske förstår så kommer jag nog inte att uppdatera någonting medans jag är borta. Kanske nått inlägg om jag orkar Lovisa skulle ha med sin dator så aa vi får la se. Men iaf så kommer jag hem på lördag kväll nästa vecka så blir nog något inlägg då på söndag. Så ni får ha det så bra här i Sverige. Tror däremot inte att vädret är så mycket bättre i Tjecien tror att det är ungefär samma där.. Men aja skönt att komma bort lite. Men ha det bra, pussss♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback