find a way

-
Vaknade nyss för en liten stunde sen bara. Va inte riktigt meningen att sova så länge föe jag måste plugga lite till provet på tisdag och sen halv två nu drar jag ner till roddklubben och ska träna ett pass och sen direkt efter det så åker vi vidare till tångaskolan och ska spela innebandy i en timme också. Så helgerna nu framöver tills tjeckien som vi ska till på höstlovet på träningsläger kommer jag att träna som vanligt på vardagarna och sen på helgerna två pass på lördag och tvp på söndag så ingen  vila här inte! Men nu ska jag ner och äta frukost så jag orkar idags träning och plugga lte så ha  det bra. Pusss♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback