CAUSE I'LL BE STANDING RIGHT NEXT TO YOU

.
.
-
Asså jag orkar inte att bilderna blev lite suddiga men det får va tyckte att det blev ok ändå för jag gillar effekterna på dom. Aa idag har jag varit på dansen som jag har missat två helger i rad så blev lite jobbigt att inte kunna en viss del i dansen men kom in i det och det gick rätt bra till slut sen så efter dansen va det och ta moppen dirr till roddklubben och klubbkapprodden. Tyvärr gick det ju inte så bra eftersom vi fick det svåraste försöket och vi åkte ut på en gång.... Men sen va det pannkakor och så det e va rätt chill! :D

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback