BUT THIS TIME IS DIFFERENT

-
Riktigt roligt det va att köra moppe idag till skolan i SPÖregn och sen så tänkte jag att jag skulle få tillbaka min dator idag så va värsta glad över det så när jag kommer dit så har han tagit ledigt idag med........... Blir lite trött på att som aldrig fixar den och att det har gått mer än en månad nu och jag har inte fått tillbaka den än. Aja ska la inte klaga mer nu eller joo lite till... haha orkar inte att jag har hemkunskapsprovet idag och kanske ett oförberett engelskaprov (Y) denna dagen e riktigt bra hittills ja... Men iaf en possitiv sak e att SO lektionen slutar nu. Vi hörs senare idag.

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback