30 november

-
Okej jag känner att det e lite tråkiga rubriker men kommer verkligen inte på nått bra eller orkar inte så det får duga. haha Och alltså det e så sjukt kallt nu så vet inte riktigt var jag ska ta mig till. Har suttit under mitt duntäcke nu en timme nu och nu så börjar jag få upp värmen. Måste plugga till NO provet på fredag med... men aa har inte orkat kollat på gossip girl och redigerat lite bilder ist. Brukar bli så, och nu så kom min kusin med som snodde min ipod.. Men iaf ha det bra! hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vilken jättesnygg tjej!

2011-11-30 @ 20:37:19
Postat av: linnea [FOTOBLOGG]

Kolla in tävlingen på lucka 10 på bloggen! :)

2011-12-11 @ 19:40:03
URL: http://linneaaakesson.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback