27 november

Kan säga att jag verkligen har ont om bilder nu alltså så får bli lite olika och så. Har inte fått tillbaka min kamera än heller..
-
Skakar i hela huset av detta fruktansvärda vädret blåser som bara den! Hoppas det blir bättre imon iaf. Orkar inte med att det e värsta skit vädret verkligen heeela tiden nu. Men aja tycker det e rätt nice ändå att det inte är nån snö. Gillar inte snö! haha. Helt slut i hela kroppen nu efter träningen idag. Och vi fick även lära oss hur vi ska skriva träningsdagboken nu. Ska börja skriva den idag eller så väntar jag till december, känns kanske som om det blir så, haha. Iaf i den så skriver man ju upp all träning man gör och sen i slutet av månaden så skickar man in den. Så nu gäller det att inte slöa med träningen iaf för då kommer det synas... haha Ska inte skriva mer nu så ha en trevlig kväll i blåsten, heejdå

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback