It's that alright?

(Haha ja lite skumma bilder, men resan upp till Örkelljunga va lite seg så man får ju fördröja tiden på nått sett!)

 

Ligger just nu i sägen och lyssnar på regnet som verkligen öser ner och smätter på runtan. Är helt slut efter dagen i Örkelljunga där det va roddtävling. Har bara rott ett lopp med Moa 1000m och det gick riktigt bra tycker jag, vi vann! :) Imon ska vi iväg dit igen men som tur är så går inte bussen klockan 7 som den gjorde idag, den går iaf klockan halv nio nändå helt OK. Nu ska jag sova så jag orkar gå upp imon, pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Hej!



Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

2011-05-29 @ 15:41:30
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback