TRÄNING

Hellu,
Kan ju faktiskt erkänna att det kanske inte varit så jättebra uppdatering nu på sista tiden men idag e jag bloggarN verkligen haha jaa tredje inlägget idag! Men jag har inte haft någon lust eller ork att uppdatera för har inte haft några bilder och det blir så tråkigt utan bilder. Men idag har det blivit massor av bilder!! Bilderna i detta inlägget är ifr¨n idag när jag, martin och marcus hade träning. Alltså är det inte jag som tagit dessa bilderna utan det är min lilla mamma, men tyckte att de var fina faktiskt. Imon tror jag inte det blir något inlägg för då ska jag och Caroline och SHOPPA i Göteborg :D Så hoppas ni haft en bra dag och ska ha en imon för det tror jag att jag kommer att få!
Pussss ♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback