Caroline du är la för GO!

HAHAH asså carolines komentar idag på träningen. Ja om ni kanske har missat det så ror jag så tränade vi idag. Så rodde vi fyra (på ätran om ni ville veta, haha) så är det typ åkrar eller nått på sidan ibland så luktade det typ koskit så när vi väder båten då så väder Carolinte sej om och säger "Jag tyckte det luktade Jansonsfrestellse* fast nu kom jag på att det luktade koskit". Hahaha du e skön du! Och kan ju bara saga att ,an blir såfär lagom glad när man hittar en hel chokladkaka och smyger upp den på rummet :D haha

Kommentarer
Postat av: celine

sv: din blogg va ju jättefin! :)

2011-06-14 @ 22:13:38
URL: http://stornado.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback