29 juni

ASSÅ JAG ORKAR INTE!!! här satt jag och skrev värsta långa inlägget så bara försvann det... Snacka om otur! Ni hade säkert velat se det för det vaa såååå himla intresatn.. *host.

Nej men iaf i det inlägget som jag skrev innan som bara försvann... Sa jag bara att jag hade haft dålig uppdatering och en lite ursäkt för det men jag orkar faktiskt inte skriva det igen. Blir nog dåligt med uppdatering imon med ska vara på roddklubben typ från 8.00-21.00.. Lite segt JA! Men ska va ledare på roddskolan och sen ska vi träna och sen lasta båtarna till sorö.
Hoppas ni har ett bra sommarlov!
Pussss♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback