you will learn from your mistakes

-
Riktigt taggad för skolavslutning nu då! haha nej skoja men ska faktiskt bli riktigt skönt med lov. Så imorgon e det bara att åka till skolan gå på avslutningen. Tror jag skulle filma den med, haha nästan alla tjejer i min klass är med så va det en som frågade om jag kunde filma och aa har ju ändå inget bättre för mig då sitter ju bara där. Iaf jag tänkte varit med men det va så tråkigt så sket i det. Sen efter skolavslutningen blir det nog lite fika och sen ska jag nog bara chilla lite tror jag :) Så nu ska jag gå och duscha så jag slipper det imorgon för det kommer jag inte orka! Hejdå

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback