You just don't know

-
Sov till typ 12 då mamma väckte mig...-.- haha nej men det va ju bra eftersom dansen börjar halv ett så fick lite brottom. Men sen efter dansen träffade jag caroline på klittebadet sp simmade vi en stund och pratade och lite så. Och nu sitter jag rätt trött och bara tar det lugnt hemma. Roligt!.. hehe nej kanske inte men rätt skönt. Imon händer det inget heller typ ska sova (a) och sen träning och får nog ta och plugga lite med men vi får la se hur det blir med det. Slutar alltid med att man gör något annat men aa. Ha en bra lördags kväll! hejdå

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback