She dreamed of paradise

Lite tråkigt att jag kanske bara har bilder från när jag va ute och fotade med julia men har typ inga andra så hoppas det duger :)
-
Haft en kanon jul som jag alltid brukar ha. Fått många fina paket, ätit mycket god jul mat och massa annat mysigt. Aa julen är helt klart min favorit högtid. Kanske tar kort på det jag fått med och lägger ut, får se om jag orkar.
Idag så har jag typ sovit haha nej men sen åkte vi hem till mormor på middag och sen åkte jag hem till lovisa och va där lite. Men iaf hoppas att ni också hade en bra jul igår! Kraam

Kommentarer
Postat av: emilia

sv, Tack så mkt ! (:

2011-12-25 @ 21:04:51
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback