I know you been hurt, by someone else

.
.
Satte ihop lite bilder som jag har lagt upp på instagram lite snabbt (därför inte kanterna och så är speciellt bra orkade inte fixa det, hehe), så ni har redan sett bilderna tror jag men lite annan redigering här och så. Och om ni vill titta mer på de bilder jag har på instagram heter jag linneaahallgreen där så bara att titta :)
-
Har precis duschat och sitter i sängen nu med NO boken och försöker plugga. Jag är iaf lite piggare nu. Sovde innan typ en timme, gick verkligen inte att hålla ögonen öppna. Är riktigt sleten och känner mig trött och så, tänkte somna tidigt idag så blir det nog bättre! Men jag missade julkalendern idag, orkade inte gå upp så tänkte kolla sen på datorn. Haha kolla julkalendern är ju faktiskt tradition så det kan man ju inte bara bryta, haha. Men nu ska jag plugga lite. Ha det bra hejdå♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback