Blue

Bilden är la kanske inte speciellt rolig men gillar himmlen!
-
Säger bara usch va trött jag är! Träningen idag va verkligen RIKTIGT jobbig. Vi körde cirkelträning och fem varv. Sen så stod vår tränare och sa till att man skulle göra snabbare och allt. Höll typ på att börja gråta sista varvet för jag va så trött. Hahahaha aa men har inte tränat på hela veckan typ så det e bra med ett hård pass nu. Sen så blir det två träningspass imon med. Men nu måste jag skriva klart min SO uppsats som ska va klar på måndag. Känns ju kul att göra det såhär på en lördags kväll.....

Kommentarer
Postat av: Victoria

superfin blogg ! :)

var gärna med i veckans blogg hos mig: http://vickevictoria.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-1.html

2011-12-18 @ 10:52:37
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback