9 december

-
så nu kör jag igen. Rätt skönt med en liten paus ibland. Okej det va bara någon dag eller nått. haha men ändå! Men idag så hade jag två prov, gick riktigt bra på SO provet men kan säga att det gick skit dåligt på matten... Aja.. Men iaf åkte hem från skolan vid lunch. Kände mig inte alls bra. Huvudet kändes som om det skulle sprängas. Så har chillat lite bara sen dess. Har redigerat lite bilder med. Kom på lite nya sätt att redigera på som jag inte gjort innan så hoppas ni ska gilla det! Bilden på Ina är ett exempel på det ;) Men nu ska jag gå ner och kolla på film eller nått. Ha en bra fredags kväll, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa hur man gör den redigeringen? :)

2011-12-10 @ 13:09:40
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback