JSM i farsta

Ja igår kom jag hem från en helg som jag spenderade i farsta och stockholm. Det va JSM i rodd där. Så jag skulle tävlat i dubbel med moa på söndagen men moa blev sjuk så det blev ingen rodd alls för mig denna helgen. Så jag har bara chillat hela helgen typ ;) Men sen i september så är det SM och andra JSM lopp i Örkelljunga och då ska jag tävla i singel så då får vi hoppas att jag e frisk och kan ro :D Så nu blir det stenhård träning tills dess.
Aa och imon börjar skolan för mig.... Lite segt fast kommer bli kul att träffa alla igen. Har inte träffat nån nästan på lovet. Så nu e det nian som gäller för mig!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback