I picked flowers for you

jaa idag fyllde jag år! eller nej det blir igår nu visst eftersom klockan e snart halv ett ;) Men iaf, det har varit en bra dag (eller va). Jag fick en moppe då så nu är det bara körkortet som saknas. Jag blev först väckt på morgonen av liet sång och en tårtbit fick jag med :D sen chillade jag typ sen kom farmor och farfar en snabbis och fikade :) sen drog jag till stranden och shteckte lite med mina vänner. Sen va jag och tr'nade och lite så e ju tävling i heögen och så och nästa helg är det SM i stockholm som gäller :D Men på kvällen drog jag till halmstad med och va på rix fm festivalen. Men aa nu ska jag sova, natti ♥

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback