Caroline Jonsson

Lämnade in datan igår och hoppas verkligen att jag får tbx den på måndag! För på detta viset att jag aldrig uppdaterar funkar ju inte rikigt tycker jag. Haha aa men iaf har inte så många bilder på denna datorn men har iaf dom senaste bilderna från när jag och Caroline va ute och fotade så de va nice iaf :D Hoppas verkligen att bilden blir okej nu när jag laddar upp den på bloggen vet inte hjur kvaliten eller nått blir gjorde den i GIMP eftersom aa har ju inte photoshop på denna datorn och det suger! Men nu ska jag försöka uppdatera fast jag har denna sega datarn så håll ögnen öppna nu för mer inlägg!

Kommentarer
Postat av: Olle

Datorn!!!! heter det

2011-08-25 @ 21:48:54
DESIGN
• Designen är gjord av Viktorija (behindthecamera.webblogg.se)

FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback